Търсене в този блог

събота, 14 юни 2014 г.

Nature + Luxe - Nuxe body

Nuxe e бранд, който набира все по - голяма и по - голяма популярност пред потребителите. Продуктите им се отличават с изцяло натурания си състав, прекрасни аромати, качество и бих казала прилични цени.
Името на марката означава Nature & LUXURY (NATURE и  LUXE на френски).. много найс!
Да си призная, дълго време бях леко резервирана към тях.
На едно от представянията на продуктите им получих кутия с травъл сайз продукти и от тогава мнението ми за бранда коренно се промени.
Снимката е от интернет, за което съжалявам, но ми се искаше да ви покажа колко сладка беше кутийката, но моята отдавна си 'замина'..





 Намирам почистващите им продукти за много добри, но на мен не ми понася острата миризма на роза, за това мицеларната вода не успя да ме спечели.
Хидратиращия крем за лице в интерес на истината доста ми допадна.. много комфортно го чувствах върху кожата си, но това което ме спечели беше серията Nuxe body..
Веднага успях да се сдобия с пълноразмерния продукт, но както се случва обикновено не се разминах само с него..
С днешната публикация ще ви представя моите впечатления за Nuxe body лосион, душ гел и део рол он.
 


* Nuxe 24hr moisturizing body lotion:
Уникалната ултра-флуидна текстура на този лосион, както и високоефикасната комбинация от естествени съставки, осигуряват дълготрайна хидратация на всякакъв тип кожа. От лаборатории Нукс доста са се постарали, лосионът съдържа повече от 80% естествени съставки, които го правят подходящ дори и за най - чувствителната кожа.
Попива много бързо, не оставя мазен филм върху кожата и  задържа влагата в нея с часове - . Предотвратява чувството на опънатост и запазва хидролипидния слой на кожата.
Tова, че попива моментално е голям плюс за мен, тъй като много пъти ми се е случвало да се намажа с някое мазило, да бързам и да не мога 30 минути да си обуя дънките - с body лосиона нямам този проблем!

В състава му се съдържат екстрактиот пшеница и дървесина, сладък бадем и слънчогледово масло, които му  придават нежна текстура и луксозен аромат.
Флаконът е с помпа, този тип опаковки харесвам много, предлага се в разфасовка от 200 мл, но от време на време по аптеките се появяват и лимитирани серии от по 400 мл.
Цената е около 31 лв.



* Nuxe body fondant shower gel:
Душ гелът има формула, не съдържаща сапун, базирана е на почистваща основа от растителен прозход, който почиства кожата с изключителна нежност.
Текстурата е финна, деликатно ароматизирана, в контакт с водата, се превръща в деликатна пяна. Не изсушава кожата и го няма онова чувство на опънатост.
Гелът е създаден на базата на  цветни венчелистчета от дръвчета бадем и портокал, които имат успокояващи и омекотяващи свойства
Има приятен  сладък аромат - долавят се нотки на кокос, портокалов цвят и ванилия.
Опаковката е туба от 200 мл, а цената е около 20 лв.


* Nuxe body roll on:
Тъй като харесах лосиона и душ гела, реших да допълня серията, като взема и рол он стика. Той обаче не оправда очакванията ми .. Предполагам, че от Nuxe са търсили отново постигане на натурален състав: " първият минерален дезодорант с 96% естествени съставки и сребърна пудра", но лично мен ме разочарова.
Първо при нанасяне оставя едно лепкаво усещане, което попада и върху дрехите ми. Тук дори ароматът не компенсира (който е същият, като останалите продукти от серията), тъй като той се задържа за страшно малко време, след това все едно изветря..
Не съм от хората, които имат проблем с изпотяването, даже изобщо, но дори при мен не можа да изпълни функцията си.
Положително е, че не съдържа алкохол, парабени и алуминиев хлорхидрат, но плюсовете му за мен се изчерпват до тук.
Бих се въздържала от следващата му покупка.
Разфасовката е от 50 мл и цената е около 18 лв.

В заключение ще споделя, че ако си търсите лек и приятен лосион и душ гел и искате да опитате нещо ново, може да заложите на Nuxe body, смятам, че лесно би се харесал на почти всеки вкус :)

Ще се радвам да споделите ако сте пробвали вече някои от продуктите..

2 коментара:

  1. Аз също много се запалих по марката през последната една година и най-вече по мицеларната вода- при нея точно аромата ми хареса, явно всеки си е с различни предпочитания :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз напоследък започнах да преглътвам аромата на рози, защото действието на продуктите върху кожата ми е много добро! :)
    Напоследък съм голям фен на Gelée Exfoliante Douce на Nuxe - ако си търсиш продукт с подобно действие, те съветвам да го пробваш :))

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване