Търсене в този блог

събота, 21 юни 2014 г.

Darphin mild Aroma peeling

Привет! 

Днес ще ви разкажа накратко  за един продукт, който ме остави с доста смесени чувства..става въпрос за Darphin Mild Aroma Peeling. 
Дарфен е висок клас френска козметика, която залага изцяло на базата на растителни аромати и екстракти, иновативни формули и  меки текстури, които да осигурят изключително усещане на кожата. Допада ми философията им за натурални продукти, а и брандът е доста хресван.
 Darphin Mild Aroma Peeling е един доста популярен продукт не само сред жените, но и сред мъжете, та  любoпитството ми беше голямо и нямаше как да не го пробвам и аз.
 
 Състав:
 Активните съставки са на базата на екстракти от сапуниче, лимон, ананас, етерично масло от сандалово дърво.

Текстура:
Самият пилинг има много нежна, кремообразна текстура, с приятен перлен цвят. Частичките са толкова финни, че изобщо не се усещат върху кожата.


Какво обещава:
  • Елиминиране на сивия, уморен тен
  • Почистване в дълбочина
  • Свиване на порите 
  • Подготвяне на кожата за съответните грижи

Впечатления:
Може би понеже подходих с много големи очаквания се разочаровах. Според указанията за употреба се нанася тънък слой върху лицето и шията, като избягвате зоната около очите. Оставяте да изсъхне за няколко минути, след което остатъка се отстранява с вода или с помощта на памучен тампон напоен с тоник.
Така и правех, но освен че при мен не изсъхваше добре, след като го измия лицето ми не чувстваше абсолютно нищо по - различно. Нито кожата ми беше по-мека и гладна, нито премахна добре нечистотиите и мъртвата кожа. А имаше момент, в който даже леко се зачерви..
Накрая просто го зарязах.

При цена от 72 лв не мисля, че ще го взема отново, пилингът може да действа страхотно при някои, но явно това просто не е моят продукт.






Няма коментари:

Публикуване на коментар