Търсене в този блог

неделя, 28 юни 2015 г.

PhytoPlage Huile Sublimantе!


Почивката на морето дойде по - бързо от очакването, така че сложих две тениски, джапанки и изнесох половината козметика от вкъщи :) .. Взех доста неща, но за разлика от друг път повечето от тях дори не ги извадих от багажа си, тъй като използвах един продукт почти за всичко - и за да не се замотавам с излишни приказки минавам по същество - става въпрос за PhytoPlage Huile Sublimantе!

Честно казано най - вероятно щах да го подмина на щанда ако не го бях получила, тъй като имам приличен арсенал от олеа вече, но повярвайте - нито едно от тях не е като ТОВА! Така че много се радвам, че от Селекта избраха точно този продукт за мен..


PhytoPlage Huile Sublimantе е подхранващо after sun олио за коса и тяло.
Първото, което прави впечатление е прекрасната стъклена опаковка. Ако беше пластмасова сигурно щеше да бъде по - удобна за разнасяне, но няколкото грама отгоре се компенсират напълно от красотата на стъклото и жълто - оранжевото масло в него.
Флаконът е 100 мл, спрей и няма излишно разливане (както често ми се случва с олиото на Nuxe). В съставът му взлизат масла от перила, бурити, анато и камелия, на които се дължат и свойствата на маслото, а именно - да хидратира, успокоява и подобрява еластичността на кожата, както и да регенерира и освежава косата.

98 процента от  съставките са от растителен и естествен произход. Не съдържа силикон, изкуствени оцветители, минерални масла, PEG (полиетилен гликол).


Ето и личните ми наблюдения върху действието му:
Като цяло имам проблем със сухите краища, а лятото особено много. Трудно намирам продукт, който да се справя добре с тях трайно, а и някак не ми е особено приятно да нанасям олио върху косата си, тъй като до сега тези, които съм използвала я омазняват  допълнително. Поради тези причини отначало подходих с доза скептицизъм към маслото на Phyto, но все пак  му дадох шанс да се докаже..

Определено намерих своя продукт в негото лице, изненада ме и то как!
Нанасям го на суха коса, след като съм я изсушила добре - приглажда страхотно, а краищата на косата ми стават копринени. Обикновено ефектът на такъв тип продукти е временен, но на мен не ми се наложи да го използвам отново до следващото й измиване, а косата ми си остана с меки и добре хидратирани краища. За хидратация му давам 6 точки! Освен това поне при мен не забелязах допълнително омазняване.
Веднъж седмично си правя и маска преди баня - нанасям по дължините, омотавам кърпа и чакам магията да подейства.. :)
След море винаги имам нужда от възстановяваща косата терапия - не само ултравиолетовите лъчи, а и ежедневното миене, сушене, изправяне я скапват. Този път с помощта на Phytoplage успях да минимализирам щетите.
Единствено ефектът на олиото не ми допадна когато го нанасях на влажна коса - има мокър ефект накрая, колкото и да я суша после, за това ви съветвам - нанасяйте си го на суха, както си и пише на опаковката.

Едно от нещата, заради които го обожавам е ароматът му - леко сладникъв, смесица между бадем, ванилия, кокос! Напомня ми адски много  на любимият ми лосион Lierac hydra body. Иска ми се обаче да се запазваше по - дълго върху косата и кожата.




PhytoPlage Huile Sublimantе чудесно може да замести и млякото за тяло. Попива бързо, не остава мазен филм, не цапа и подхранва сухата кожа добре. Определено може да се нарече мултифункционално, но аз напоследък го използвам предимно върху косата.
Продуктът е страшно икономичен,  за месец интензивно използване съм изхабила едва 2 пръста.. (снимките са малко стари, но нямаше как да споделя съвсем веднага впечатленията си, тъй като си имам бебе с варицела.. :/ Но няма драма - той е машина! )

Опредлено интересен  продукт, който заслужава внимание и въпреки разнообразието от мултифункционални масла на пазара има с какво да ви изненада и заинтригува! На мен със сигурност няма да ми е последната опаковка от него.




Ще се радвам ако ме последвате във Facebook и Instagram




Продуктът ми е изпратен от PR, но мнението си е напълно мое, на база личен опит и усещане!






Няма коментари:

Публикуване на коментар