Търсене в този блог

понеделник, 30 юни 2014 г.

MAC Alluring Aquatic

Колекцията MAC Alluring Aquatic беше лансирана съвсем скоро, но вече сигурно не е останало нищо от нея - разграби се като топъл хляб!
Признавам си отдавна не се бях захласвала така по някой продукт! MAC Aqutic е комбинация от няколко прекрасни морски мотива, събрани в най-страхотната опаковка - огледални капчици вода, изглеждащи досущ като истински.


 Предполагам това беше и главната причина за бързото разграбване на продуктите..  От цялата колекция успях да се сдобия единствено с един лак и гланц.. тази публикация е посветена именно на тях :)
Предварително се извинявам, че повечето снимки са от интернет, но е ужааасно трудно да се заснемат тези прекрасни капчици - пробвах на всякаква светлина, дни подред..грр! Но все пак реших, че е редно да споделя тази красота, за това какво пък.. да видим:

MAC Alluring Aquatic Collection Nail Lacquers

 

 Колекцията лакове се състои от

*Submerged

*Neptune

*Shimmerfish

Моят е Submerged

 

 Сега той е моят любим лак! Цветът е много интересен - като хамелеон, определят го като тъмно-зелен-хром покритие. За мен си е  е тъмно син, с лек лилав отблясък и метален завършек. Самият лак не е много плътен, но в два пласта се постига този ефект:

Това, което ме изненада в него е, че се задържа доста дълго на ноктите ми - на 5 ден чак започнаха да се забелязват обелени крайчета.
Цветът е значително по - наситен от снимката, но за жалост не може да се улови.



Определено колекцията грабва погледна и макар и скромно се радвам, че се добрах до нещо :) 

Очакваме още изкушаващи продукти от МАС!

 




 


2 коментара:

  1. Ох аз много исках да си взема червилото Enchanted One, но когато отидох не беше останала даже и мострата от него...

    ОтговорИзтриване
  2. Няма спор, опаковките са убиЙствени! Аз успях да "хвана" всичко пристигнало в магазина, но тъй като просто нямах нужда от нищо да не съм капо взех едни сенки :) И не съжалявам!

    ОтговорИзтриване