Търсене в този блог

понеделник, 27 април 2015 г.

Натуралният начин за красива усмивка - Weleda паста за зъби


Какво ще кажете за красива усмивка и здрави зъби - без химикали, детергенти, синтетични аромати, флуор и консерванти?
Има начин и то с продукт с изцяло натурален състав.

 В интерес на истината много от нас не четат етикетите на пастите за зъби, но те са пълни с вредни химикали като натриев лаурил сулфат, известен още като SLS (Това е най-вредната съставка на препаратите за коса и кожа. Прониквайки в организма, той се натрупва в тъканите на очите, главния мозък, черния дроб)

Използвам пастата за зъби на Веледа от няколко месеца и съм totally in love! .. за сега изобщо не мисля, че скоро ще я сменя с нещо друго.
Изключително интересна е като консистенция, цвят, вкус - лично аз не бях попадала на подобна преди.



Не съм пробвала останалите видове, но тази е солена! Отначало чувството е малко странно, но после свикнах и започна да ми харесва. 

Уникалната формула на продукта включва морска сол, за естествено почистване на зъбите,  неутрализиране на плаката, а совен това и намалява образуването на зъбен камък. Основна съставка е сода бикарбонат, както и масло от мента.
 
Друго интересно при тази паста е нейната текстура - на гранулки, което отначало също е странно, но в никакъв случай неприятно - свиква се.

Подходяща е за чувствителни зъби и венци, а след употреба остава у вас чувство за перфектно почистеи зъби и свеж дъх..

Oпаковката е метална тубичка, с  количество 75 мл 
Цената е около 12 лв



1 коментар: