Търсене в този блог

четвъртък, 22 май 2014 г.

Lierac Démaquillant Pureté Foaming Cleansing Gel

Както вече споменах в една от публикациите си, се старая много кожата ми да е добре почистена. Освен задължителната мицеларна вода, винаги преди това почиствам с измивен гел - за мен това е най - удобното средство.
Честно казано са ми много досадни тези тампони и ако водата на Биодерма не беше толкова awesome сигурно щях да пропускам тази стъпка.. така, че продукти като тоалетно мляко, тоник.. при мен отпадат.
След няколко не добри попадения, а и понеже харесвам марката се спрях на измивния гел на Lierac.

Та за продукта..
Нежен измиващ гел, специално формулиран за нормална и комбинирана до мазна кожа, който перфектно почиства грима и замърсяванията от лицето, стяга и освежава кожата. Обогатен с екстракт от звездовиден анасон и лайм, за чиста и тонизирана кожа.

Активни съставки:
• ECOSKIN: естествен комплекс от пробиотици и растителен мед, който предпазва и стимулира естествената защита на кожата.
• Eкстракти от лайм и звездовиден анасон: стягащо, почистващо и тонизиращо действие.
• Нежни почистващи агенти.

Това, което мога да кажа е, че почиства лицето перфектно! Премахва отлично грим, а хубавото е, че може да се използва в зоната около очите и върху самите очи, като не щипе и не дразни.
Опаковката е много удобна, лично аз обичам флакони с помпa.
Доста икономичен е, едно изпомпване е достатъчно за да се получи хубава и пяна и за да стигне за цялото лице.. (въпреки, че моя е почти на дъното, но причината е, че при последното ми пътуване изляох повече от половината му съдържание.. гррр!)
Плюс е, че се отмива доста лесно и бързо!

За жалост това, което не ми хареса в гела е, че след измиване кожата на лицето ми е доста опъната и суха - но вината не е в него, тъй като изрично си пише, че е за по - мазна кожа, а аз на пук на това (при моята суха) го взех.
Ако имате проблем с омазняването или сте с комбинирана кожа, смятам, че гелът би ви харесал.
Има хубаво стягащо действие, но на мен ми идва в повече..
Ароматът му е много свеж.. не мога точно да го определя.. смесица между дървесно-цитрусов, което се дължи на лайма.


Опаковката е от 200 мл и цената е около 34 лв
В някой сайтове съм виждала и 400 мл, но в България не се предлага, а и не мога да си представя колко дълго време ще ползвам такова количество .. :)

1 коментар: