Търсене в този блог

петък, 19 септември 2014 г.

Нови придобивки - септември!

В последните няколко дни се поотпуснах и се сдобих с доста нови неща, на които още не мога да се нарадвам!
Някои са ми доста добре познати, други пък тепърва ще изпробвам..
Ето ги и тях:
* Lierac Masque Eclat - енергизираща маска за блясък (тук )
ще я пробвам за първи път - имам големи очаквания, хареса ми и това в нея, че е без отмиване
* Lierac Phytolastil gel - гел против стрии
много ми се искаше да мога да дам отзив за експресния серум против целулит, но по стечение на едни прекрасни обстоятелства..  ми се наложи набързо да зарежа борбата с целулита и да заменя серума с гел против стрии :)))
* Lierac Mesolift - енергизиращ крем, който възвръща тонуса и блясъка на кожата
използвам го не за първи път, много го харесвам, скоро ще направя ревю специално за него (тук)
* Kerastase elixir K ultime  - обещава да омекоти, съживи, укрепи и възвърне блясъка на косата
* Mystic oil - шампоан и балсам
* ReneFurterer Fioravanti - шампоан за блясък - отдавна съм му хвърлила око и все се каня да го пробвам - е, дойде му времето

Блясъка явно тотално ме е презвел! :)





3 коментара:

  1. Аз съм пробвала маската на Lierac, която е без отмиване, но някак си ми е неестествено да не си измия лицето след маска и не ми допадна особено.

    ОтговорИзтриване
  2. Честно казано я взех от любопитство, не използвам често маски и се чудех на какво да се спра - може да препоръчаш нещичко :)
    Ще изкажа впечатления след като пробвам..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз засега си харесвам единичните маски на Montagne Jeunesse, много са ми удобни и ухаят страхотно :)

      Изтриване