Търсене в този блог

петък, 20 юни 2014 г.

Нови придобивки #me #happy

Много съм доволна от новите си придобивки! Дълго време се чудех какъв крем за лице да си взема и се спрях на този на Lancome - Hydra Zen neurocalm
и прекрасният й блог, ми повлияха значително на избора :) .. (както и за измивния гел на Shiseido) и това не ми се отразява положително на бюджета! :)
Освен това, за да не мина тънко само с крем се спрях и на два глоса - този на
 Lancome gloss IN LOVE, както и на YSL - цветът ме грабна и не му мислих много много..

Нямам търпение да изпробвам продуктите, а по - късно ще ви запозная и по подробно с тях, както и какви впечатления са оставили у мен!



Хубав уикенд от мен и най - важно - БЕЗ валежи... грр!

4 коментара:

  1. Честити да са ти! Уникални са! Очаквам ревюта за всеки продукт :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря! :))
    Ревюта ще има със сигурност, само да натрупам нужните впечатления!

    Поздрави! :))

    ОтговорИзтриване
  3. Искам ги ревютааа! Къде се изгуби? :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни глосове, ще очаквам ревю :) www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

    ОтговорИзтриване