Търсене в този блог

събота, 14 юни 2014 г.

La Roche Posay toleriane teint

Здравейте! :)

Наясно съм, че за повечето от вас фон дьо тен-ите будят особен интерес, за това днес реших да ви запозная с моя фаворит.. от всички пробвани и използвани до сега - а именно toleriane teint на la roche posay.
О-б-о-ж-а-в-а-м този  фон  дьо тен!

До сега винаги съм избягвала високо покривните фдт, тъй като нямам какво толкова да прикривам и обикновено залагах на нещо леко, едва забележимо. От близка приятелка слушах толкова много за него, но така и не съм имала желание да го пробвам, докато веднъж нямах под ръка нищо, с което да пооправя уморения вид на лицето си освен един тестер на Toleriane teint ..
..да го наречем любов от пръв поглед/мазане! :)

Определено има висока покривност и изключителна дълготрайност, която не съм срещала до сега от използваните от мен фдт. Сутрин нанесен, той е все още на лицето ми дори след 12 часов работен ден..  Както споменх нямам особен опит в покривните фон дьо тени и очаквах да стои изкуствено - като маска на лицето.. Нищо подобно!
 Текстурата е изключително лека и приятна - флуидна, нанася се много лесно и е необходимо съвсем малко количество за цялото лице. Уцелен цвета, стои доста естествено.
С него вече нямам нужда от коректор за тъмните кръгове около очите, понеже се справя прекрасно с тях. 

 Освен това има доста висок фактор 25, което за градска среда е повече от идеално.
Аз използвам и база под него - тази на Лореал, харесва ми съчетанието на двата продукта..


Предназначен е за всеки тип кожа, дори чувствителна - сдържа съставка, наречена Neurosensine, която представлява невропептид, регулиращ чувсвителността, който е включен за първи път във фон дьо тен флуид.
Кожата ми е нормална към суха и усещам приятно хидратиращо действие при нанасянето му, но личното ми мнение е, че няма да е особено подходящ за хора с мазна кожа.
Дори в жегите не усещам омазняване и стичане, нито пък забелязвам да запушва порите.

Като заключение мога да кажа, че е за мен лично е едно доста добро попадение, което със сигурност ще купя и използвм отново! :)


Опаковката е от 30 мл, а цената е около 35 лв.

1 коментар:

  1. Напълно подкрепям мнението ти! Аз го имам от началото на годината ( моя е номер 11) и почти не посягам към друг ФДТ. Единственото, което не ми харесва е, че при мен не е от най-икономичните.

    ОтговорИзтриване