Търсене в този блог

сряда, 2 декември 2015 г.

Перлено бяла усмивка с Orax и PearlGuard



Сигурно няма някой, който да не си мечтае за перлено бяло усмивка, но системите за избелване освен скъпи, са и адски агресивни към зъбите.
Аз самата  преди време много интензивно пробвах  какво ли не само и само да избеля зъбите си поне с  тон, два.. Единственият резултат обаче беше ужасно чувствителни зъби, болка при пиене и ядене  + камара пари за избелващи системи.
 
Преди известно време Поли ми предложи да пробвам новите лентички за избелване на Orax  PearlGuard.
Честно казано отначало ме беше малко страх да ги използвам , тъй като имам наистина чувствителни зъби, но любопитството надделя! 
Tова е един от най - интересните и ефективни продукти, които съм пробвала, а резултатите наистина ме изненадаха..





Нека Ви разкажа първо малко за самият продукт:
Лентичките PearlGuard на Orax  са с изключително щадящ състав - разработени  са по формула, която е изцяло базирана на сода бикарбонат и според мен са едни от най – безопасните са използване.
Курсът на избелване е 14 дни, съответно кутийката съдържа 28 лентички – 14 за горните и 14 за долните зъби. Има и листовка, в която най – подробно е обяснено всичко за лентичките както и начинът им на приложение, съвети за употреба, предпазни мерки и т.н

Ако все пак имате допълнителни въпроси може да посетите и официалния сайт на брандаoraxdent.com
Както и фейсбук страницата им https://www.facebook.com/pearldent.bg

Едно от големите предимства на продукта е изключително лесното му поставяне, за разлика от други системи за избелване..
Лентичките PearlGuard са може би НАЙ– лесният продукт за използване!
Преди да ги поставя измивам старателно зъбите (паста, конец, вода за уста). За да се залепят добре лентичките е важно да подсушите зъбите преди самото им поставяне. Достатъчно дълги и широки са, за да обхванат хубаво зъбите. След това залепяте и забравяте за тях за 1 ч..




Nano O2 технологията започва да действа веднага щом лентата влезе в контакт със слюнката по повърхността на зъбите.
1 час – толкова трябва да отделяте всеки ден. 
Имат приятен ментов вкус, не е проблем ако евентуално погълнете слюнка – не е опасно.
След това се отлепят много лесно, поне аз не съм имала проблем в това отношение, но в листовката пише, че все пак преди употреба може да се съхраняват в хладилник – за най – добри резултати.
Най – хубавото при лентичките PearlGuard е, че резултатът е видим още с първите няколко лентички – видим и то значително!
Важен момент от употребата им е да избягвате да пиете кафе, червено вино и други оцветяващи напитки. Ако все пак не можете да се откажете от сутрешното си кафе използвайте малка хитрина – пийте го със сламка :)



През целият 14 дневен курс не усетих влошаване в състоянието на зъбите ми – нямаше болка при пиене на студени или топли напитки, нито се раздразниха венците ми.
Бих ги препоръчала горещо, дори и на хора с чувствителни зъби, тъй като лично за мен са един прекрасен и щадящ метод за избелване.
Вече може да откриете лентичките PearlGuard и в аптеки Субра, където освен всичко можете да си вземете и флаерче с безплатна мостра.
Цената на лентичките е 49.00 лв



*Продуктът ми е изпратен за проба, но мнението е изцяло мое на база личен опит!


Няма коментари:

Публикуване на коментар