Търсене в този блог

събота, 31 май 2014 г.

* New, New, new.. *

Напоследък съм доста заета, тъй като ми предстоят тежки изпити и нямам особено свободно време..Така ще е най - вероятно цяял месец :(
 Вечерите се опитвам да разпускам по приятен начин след като уча по цял ден..

Вчера излязох  за глътка въздух, освен това в един от столичните молове имаше Black Friday .. за мен обаче беше HAPPY Friday! :))


 Това е новото при мен и съм изключително доволна!

* Siseido IBUKI gentle cleanser - нежен измиващ гел
* Lierac body-slim интензивен серум, който обещава видими резултати още след 7 дни (ще видим...)
*Bioderma Sensibio H2O 250 ml
*Vichy ролка
* Очила Tommy Hilfiger - в Opticlasa имаха страхотни намаления и нямаше как да не се възползвам, макар че нямах особена нужда от тях..

За гела на Шисейдо от серията IBUKI четох толковаа много.. нямах търпение да се сдобия с него и да го изпробвам! Със сигурност ще изкажа впечатления :)




2 коментара:

  1. Интересни придобивки :) Честити!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Имам големи очаквания за гела за лице и не чак такива за серума на Lierac, но се надявам да ме изненада :)

    ОтговорИзтриване