Търсене в този блог

събота, 6 юни 2015 г.

whats new vol.2


Дойде й най - накрая реда и на втората част от публикацията за новостите от последния месец.
Надявам се да ви е интересно, тъй като тези приятелчета тук ми изпълват душата сам като ги гледам на тоалетката..



Единн мой стар любимец - лосионът Hydra body lait на Lierac - не е най - бюджетният лосион, но не мога да спра да го купувам..
Балсамът за устни е отново на Lierac беше подарък към серум, който взех за майка ми


Ревитализиращо мултифункционално масло за лице, коса и тяло на Darphin - имах възможността да го пробвам и МНОГО го харесах, най - вече аромата. Тестера щеше да ми стигне за поне още някоя и друга седмица, но удоволствието да имам full size продукта е .... :)

Vichy - фон дьо тен Dermablend и термална вода - в последно време използвам този фон дьо тен, стои идеално на лицето ми, за това реших да го купя отново
Червилото на Loreal - Blake е по дизайн на Blake Lively в прекрасен ярък червен цвят - за специалните ми поводи ;)
Друго ново попълнение са лаковете на Dior Vernis - цветовете са впечатляващи, ще видим каква ще е издръжливостта.


Споменавала съм и преди, но много обичам почистващи продукти за лице..
Въпреки, че в момента имам четири, които ми вършат отлична работа, купих отново гела Demaquillant pureté на Lierac - за да си разнообразявам.

Моят сезонен косопад започна, така че се спрях на шампоана на Rene Furterer - Forticea
Има леко изсушаващо действие, но овладява проблема.
Съпругът ми много харесва зелените топченца, за  това и почти винаги има по опаковка вкъщи :)


Това ее за сега от мен.. този месец мисля да завържа малко кесията и да спра с покупките, защото е крайно време да видя дъното на наличните ми вече продукти :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар