Търсене в този блог

вторник, 20 май 2014 г.

Bioderma Sensibio - best makeup remover

Този пост ще посветя на един от любимите ми дегримьори - мицеларната вода на Биодерма. Има стотици постове за този продукт, но нямаше как да я пропусна и аз..

За мен грижата за лицето или по точно почистването е от изключителна важност.
Дори да не се гримирам през деня, пепелът и мръсотията по улиците пак замърсяват кожата ми, за това вечер се нуждая от надежно средство, което да премахва всички нечистотии- водата на Биодерма е точно такова!

Грижата за лицето ми включва почистване с измивен гел ( за геловете планирам да направя отделна тема :) ), а след това задължително 1-2 минавания със Sensibio micellar water.

Продуктът може да се намери в няколко разфасовки - 100 мл (която е чудесна за пътуване, поради компактния си размер, цената е около 10 лв), 250 мл (цена 22 лв) и 500 мл (около 31 лв)..

От Биодерма почти постоянно правят кампании и така често човек може да се сдобие с водата на промоция. Аз хванах намаление от 20 % и ми излезе много изгодно.
Тъй като е незаменима грижа за кожата ми съм се сдобила с няколко различни разфасовки, за да бъде с мен навсякъде :)

Бих казала, че е доста икономична, използвам я ежедневно и за 2 месеца ползване съм до половината.
Първото, което ми направи добро впечатление е консистенцията и нежния аромат.
Друг плюс е, че може да се използва без проблем върху очите, не дразни и не щипе и премахва перфекто водоустойчив грим. Освен това прави кожата свежа, успокоена и мека.
 Подходяща е за хора с чувствителна кожа, както и за чувствителни очи.

Състав на мицеларна вода Bioderma: WATER(AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE – не съдържа алкохоли, парабени и парфюми. 


Има не само различните разфасовки, но и различни видове мицеларна вода, освен тази, която аз ви представих:

Sensibio AR - за чувствителна кожа, склонна към зачервявания

 Hydrabio h2o - за чувствителна и дехидратирана кожа
Sebium h2o - за мазна кожа
Определено ви я препоръчвам, за да бъде кожата ви здрава, чиста и красива! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар