Търсене в този блог

събота, 13 юни 2015 г.

What's in my handbag?


Чантите са една моя друга г-о-л-я-м-а страст! Искам да имам всякакви цветове, модели, размери.. :D
Една от любимите ми чанти е тази на Аrmani, харесвам марката, както и моделите им и се усещам как често се спирам на тях, когато реша, че имам нужда от нещо ново..
Не обичам да си тъпча много чантите, но след като реших да направя публикацията установих кооолко много неща нося всъщност - сега ще ви покажа:

Често сеням несесерите си, но този ми е много скъп и от край време си нося само него.
Подарък ми е от най - добрата ми приятелка - при пътуването и до Америка ми донесе разни нещица от Victoria's Secret той беше сред тях. Отделно (малко кифленско) леопарда ми е сред любимите принтове :)
Много копактен е, но едновременно с това побира доста, за това и често го препълвам с нужни и ненужни неща и само ми тежат в чантата.
Това са нещата, които нося по принцип:
* Мини на парфюма на Kenzo Amour
* Глос на Lancome
* Новият ми фаворит сред червилата - чъбито на Clinique
* Балсам за устни - в момента този на Аvene, въпреки че не е много подходящ за лятото с този колд крем в него
* Спирала + четка + огледало на Avene


Нося и няколко минита или тестери с мен, в случай, че ми се наложи да не съм си вкъщи
вечерта или... по някаква друга причина - винаги опирам до тях в един момент, така че са и винаги в чантата ми. В случая съм се запасила с почистващ гел, фон дьо тен, мицеларна вода, крем, серум и стик за пъпки.
Много е полезно да си имаш всичко под ръка и то за сметка на не много място..

 Тази химикалка е подарък от майка ми. Много е кокетна. Сигурно съм много забавна на служителите в банката, когато извадя това блестящо чудо, за да се разпиша, вместо да използвам техните химикали.

И естествено - портфейл, телефон и ключове.
Портмонето ми скоро ще ме изостави - косъмчетата в долния край са паднали, но ми е любим и не ми се иска скоро да го сменям.
Имам чанта от същата серия и много си подхождат заедно. Ествествено отново присъства леопарда :D Подарък  е от съпруга ми и това допълнително внася сантименталност.
Ключовете ми тежат адски много, но ако имам просто ключ ми отнема по 1 ч докато го изровя от чантата си, а така се намират много лесно.
Понякога изтръпвам когато се прибирам по - късно, тъмно е и аз търся половин час ключа си за да си отворя входната врата..

Надявам се да ви е било интересно!

А вие без какво не излизате от вкъщи?

Няма коментари:

Публикуване на коментар