Търсене в този блог

вторник, 2 юни 2015 г.

Слънчева защита с Lierac Sunific Visage & Décolleté


Плажът и морето са все още далече за мен, но слънцето дори и в града е достатъчно силно, така че побързах и извадих арсенала от слънцезащита за това лято.. а и нямах търпение да изпробвам новият ми Lierac Sunific Visage & Décolleté, SPF30.
Използвам го всекидневно от почти месец, тъй като покрай детето съм нон-стоп навън и мисля, че натрупах достатъчно впечатления за да ви запозная по подробно с него.

Lierac Sunific Visage & Décolleté, SPF30 представлява кадифен хидратиращ крем, разработен да предпазва кожата от слънчевите лъчи и същевременно да стимулира тена.

Формулата има анти-ейдж действие и предотвратява появата на пигментни петна.
Голямото му предимство пред други слънцезащитни продукти е, че предпазва  от UVA & UVB лъчи (ако сте се загледали в опаковките някои показват, че предпазват само от единия вид).

Относно дизайна: продуктът идва е красива опаковка  от 50 мл с помпа, което е идеално решение за плажа -  практична и удобна, а освен това позволява и точно дозиране на продукта, без излишно разливане.

В състава му не влизат силикони, парабени и октокрилен (най - общо казано филтър, покриващ малка част от UVB гамата, но и предизвикващ алергии).
Както споменах по - горе съдържа и тен повишаващи съставки - меланин-стимулиращ пептид, цвят от франгипани, екстракт от нони, екстракт от воловодец, масло от анато, масло от кайсия. Така Lierac Sunific Visage & Décolleté осигурява не само необходимата защита на кожата, но и придава желания от повечето от нас тен.

За близо месец упротреба успя да се превърне във фаворит за това лято слънцезащитен продукт. Текстурата му е лека, кадифена и попива изключително бързо. Използвала съм доста други слънцезащитни
 кремове, но повечето от тях са или прекалено мазни и тежки или оставят неприятен за мен филм върху кожата. 

Lierac Sunific Visage & Décolleté  предпазва и осигурява хидратация на кожата. При мен почти измести дневния ми крем. Ако все пак сте с по - суха кожа може да нанасяте серум или друга хидратираща грижа под него.

За моят тип и цвят кожа 30 фактор е повече от достатъчен, но все пак спазвам "правилата"
и го подновявам периодично.

Хубаво е да се нанася на всеки 2 часа и недейте да щадите количеството крем, което използвате.
 

Бих казала, че кремът
Lierac Sunific Visage & Décolleté определено си заслужава да бъде препоръчан! 
Аз лично харесах всичко в него - аромата, текстурата, опаковката..

Ще видя как ще се държи и на плажа и ще допълня впечатленията си, но не мисля, че ще ме разочарова..!





Весело лято и не забравяйте - хубавата кожа има нужда от здрава защита! 



Продуктът ми е предоставен за тест от PR, но мнението, разбира се, е изцяло мое!


Няма коментари:

Публикуване на коментар