Търсене в този блог

понеделник, 7 декември 2015 г.

Любимци..


Много обичам да чета такъв тип публикации и се замислих, че е редно и по - често да правя такива..
През изминалия месец пробвах много нови за мен продукти и някои от тях успяха да изместят старите ми любимци. Това е козметиката към която в последно време посягам най - често.
Смятам, че си заслужават вниманието, ето ги и тях:


Започвам с едно мое скорошно откритие, а именно Givenchy Hydra Sparkling cream.
Попаднах на него много случайно, и въпреки че имах дълъг списък с кремове, които искам да пробвам - този успя да измести всички и ето го сега - на тоалетката ми.
Прекрасен хидратиращ крем, чиято текстура се топи върху кожата.
Направи ми впечатление, че влияе еднакво добре на кожата и при топло и при доста студено време - осигурява точно това, от което имам нужда. Освен това избистря тена, придава един по сияен вид на кожата. С две думи - за сега се представя повече от отлично и не знам дали скоро бих могла да се откажа от него..
Цената не е от плюсовете му, защото все пак колкото и да е добър е просто хидратираща грижа, но ако искате да се поглезите си струва определено - около 110 лв


 Имах удоволствието да присъствам на представянето на коледната колекция на Sephora както и да тествам тези продукти от линията 'Let it snow'
До сега не бях използвала лосионите за тяло на бранда, но останах приятно изненадана.
Използвам хидратиращият крем за тяло и крема за ръце - и двата ми харесват много.
Харесвам и ароматът им и възнамерявам да се сдобия с още някои продукт от тази колекция :)


От декоративната козметика това са моите TOP продукти.
Червилото (и то в ярко розово) на Мarc Jacobs ме накара да ходя с червило дори ВКЪШИ!
Няма да се впускам в особени подробности, защото е продукт, които заслужава самостоятелно ревю (много скоро..). Единственото кофти е, че козметиката на Marc Jacobs се намира сравнително трудно - това ми го донесе приятелка ми от Америка..

Другият лъскав бонбон е Shimmer brick-a на Bobbi Brown. Tова е най - импулсивната ми покупкя някога, но адски много го обичам. Използам го нон стоп и не искам никога да свършва :D
Повече за него - отново в блога!


Не на последно място по важност е една натурална грижа за кожата - лосион, душ - гел/мляко за тяло и балсам за устни на Weleda.
За лосиона и душ млякото от серията с бадем, която и е новото попълнение на бранда съм Ви разказвала вече тук
Да обобщя - нежни, прекрасни и изключително подходящи за чувствителна кожа.
А изцяло натуралният им състав позволява те да бъдат грижа дори и за най - малките.



Желая Ви много Коледно настроение и мноооого време прекарано с близките - защото то е най - ценно! <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар