Търсене в този блог

четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Lancome: Hydra Zen Neurocalm

За Lancome: Hydra Zen Neurocalm мнооого се надявах да си паснем, дали успяхме обаче..

Доста четох из блог пространството точно за този крем и сметнах, че той е точно за мен.
Oсвен да хидратира, обещава и да успокои кожата, както и да й помогне да се справи с агресорите на околната среда.
Звучи много обещаващо..
Подходящ е за всякакъв тип кожа, дори чувствителна.
Има три варианта от тази серия - за суха кожа;  гел - крем, който е за смесен тип, както и нощен.
Типично за Lancome опаковката е много красива и луксозна. Прекрасно, стъклено бурканче, внася стил на тоалетката ми..
Цената е около 100 лв, за 50 мл





Аз взех кремът, който е за по - суха кожа, купих го насляпо, въпреки че много ми се искаше да го пробвам преди това, но все нямаше тестери точно на този крем.
 Текстурата е много мека и приятна, ароматът лек и ненатрапчив, но за жалост се оказа малко тежък  за мен.
Оставяше лек филм върху кожата ми  и не го чувствах комфортно върху лицето си. Трябваше и да нанасям отделно и слънцезащитен крем, тъй като фактор в този липсва, което още повече утежняваше положението.Може би по - лекият вариант щеше да бъде по - подходящ за мен.
 (Вече никога, ама никога, никога не си взимам продукт без да съм го пробвала предварително!)

Определено имаше неща, който харесах у него - красивата опаковка, нежния аромат, справяше се много добре с леките зачервявания, които се появяваха от време на време върху лицето ми.
НО текстурата не пасна на кожата ми..
Не можах да изразходя целия крем и го дадох на майка ми - тя има доста по - суха кожа от мен, та й пасна идеално.
Дори забелязах нова опаковка на тоалетката й :)
В крайна сметка съм happy, че все някой остана доволен от несполучиливата  ми покупка.

В обобщение ще кажа, че Lancome: Hydra Zen Neurocalm може да е чудесен хидратиращ продукт за вас, но тествайте, за да сте сигурни, че ще е така ! :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар