Търсене в този блог

четвъртък, 19 юни 2014 г.

Грижа за устните - 5 lip balms

Колко често посягате към  балсама за устни?
Не знам за вас, но в чантата ми задължително се търкалят поне по 3 балсама, използвам ги ежедневно, в противен случай устните ми са кошмар.. Може да не си нося ключовете от вкъщи, но имам поне няколко Lip balm-a в себе си .. Придържам се към опаковките, които са като стикове, а не бурканчета, защото употребата им ме затруднява и не ми е приятно нито пък хигиенично да бъркам в тях.

Ще ви представя последните 5 балсама, който в момента намират място в чантата и приложение върху устните ми- кои сполучливи и кои не чак до там..



 EOS балсам за устни
 Вече съм изказвала впечатленията си за него, но с няколко думи ще кажа - осигурява страхотен комфорт на устните, задържа се върху тях с часове, подхранва ги, има защитен фактор + страшно симпатичната му опаковка.

Освен с този веднага побързах да се запася и със зелен :)





La Roche-Posay Cicaplast Levres 

Имаше период, в който нищо не можеше да помогне на устните ми зимата, а и всички знаем колко чувствителни могат да бъдат на екстремните климатични промени. Тогава използвах върху тях успокояващия крем Cicaplast (Cicaplast BAUME B5),  но не ми се виждаше много удачно да го нанасям с пръсти, за това бях много приятно изненадана когато от La roche пуснаха балсам, специално за усни от същата серия. Доста добро попадение!
Съдържа редица полезни съставки, насочени към грижи за чувствителната кожа на устните:- 10% масло от карите,  което играе ключова роля в хидратирането на сухата кожа,  както и за възстановяване на еластичността й. 
- 5% пантенол, който има противовъзпалителни свойства и подпомага синтеза на глицерол от кератиноцитите (най - общо казано чрез тях кожата се регенерира и лекува). Балсамът е предназначен както за възрастни, така и за деца - дори и за най - чувствителната кожа, тъй като не съдържа ароматизатори и парабени.
Има много удобна опаковка, която осигурява лесното му нанасяне.



 Bioderma Atoderm levres
Харесвам този стик - има много нежна консистенция, която се топи върху устните.
Худратира добре, заглажда напуканите устни, но при мен не се задържа много дълго.
На устните стои малко лъскаво подобно на гланц. Ароматът е най-добрата част!
Има вкус на ягода или малина




Eucerin Lip Aktiv 
Този балсам за мен е средна работа - след като се нанесе имаш нещо върху устните, но не е нищо кой знае какво, нито има някакъв особен ефект.
Плюс при него е добрата му цена - около 4 лв... 
Съдържа витамин Е и има лек фактор - 6. Няма аромат и не оставя никакви лъскави следи по устните, което го прави отличен избор за мъжете :)
Ако нямате особен проблем или напукани устни, а търсите овлажняване би ви свършил добра работа..


Klorane Petit Junior 
Това е един от най - несполучливите балсами, които съм си купувала. Спечели ме в него сладката опаковка и плодовият аромат, но не се отразява по никакъв начин на устните ми
Съдържа витамин F и Е.
Консистенцията му е доста твърда и се нанася трудно, трябва да мина поне 4 пъти за да овлажни добре и оставя малко лепкаво усешане.
Бих се въздържала от повторната му покупка.





Няма коментари:

Публикуване на коментар